sobota, 30 stycznia 2016

Podsumowanie miesiąca - Styczeń 2016 ( nur polnisch )

Gdy ptaszki za oknem śpiewają a przyroda budzi się do życia to znak że, pora na Styczniowe podsumowanie miesiąca. xD Zaraz chwila moment jakie ptaszki? Jaka pogoda? Przecież mamy środek zimy! Nie wiem jak u was ale u mnie za oknem jest już wiosna. (。・ω・。)ノ W zasadzie to zimę w tym roku miałam okazje podziwiać tylko na zdjęciach. Styczeń był dla mnie dobrym miesiącem udało mi się zdobyć parę mang z Polski,upolowałam parę Ciekawych breloczków jak i w końcu dotarły do mnie figurki które miały początkowo przyjść w Wrześniu, ot takie miały "małe" opóźnienie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)



W tym zestawieniu pojawiło się 7 mang, 2 figurki, 9 breloczków oraz zestaw z okazji 35 - lecia twórczości Rumiko Takahashi.



PRASÓWKA : 




* "Ame &Yuki Die Wolfskinder" ( komplet ) - niemiecka edycja kolekcjonerska "Wilczych Dzieci" składająca się z trzech tomów, gustownej skrzynki oraz zestawu pocztówek. Parę razy wspominałam już o tym tytule na moim blogu, w związku z tym nie zamierzam się dzisiaj o nim rozpisywać. Jeśli nie mieliście wcześniej styczności z mangą/anime to odsyłam was do świetnej recenzji  tego tytułu którą możecie przeczytać na blogu KZTK.
* "Noragami" nr.1 - manga opowiada o losach skromnego, bóstwa w dresie oraz o jego przyjaciołach i ich zwariowanych przygodach.
* "One Punch Man" nr.1 - kultowa manga opowiadająca o losach pewnego bohatera który wszystkie potwory unicestwia za pomocą jednego ciosu. Saitama to bohater jakich mało, swoją siłę zawdzięcza morderczemu treningowi oraz "zbilansowanej" diecie. Jego postawa jest godna pochwały. Lubię ten tytuł za nieprzeciętny humor oraz za ciekawe postacie. Z niecierpliwością czekam na dalsze tomy tej świetnej mangi.
* "Puella Magi Madoka Magica : The Movie ~ Rebellion" nr. 1,2 - manga jest papierową wersją trzeciej części filmowej trylogii "Puella Magi Madoka Magica : The Movie ~ Rebellion".


FIGURKI : 



Moja figurkowa kolekcja powiększyła się w tym miesiącu o te dwie urocze damy. Jedną jest Misaka Mikoto w wannie której recenzje możecie przeczytać tutaj oraz "kluskowata" Angela Balzac jej recenzja pojawi się w najbliższym czasie

BRELOKI : 



Po raz kolejny zaszalałam z ilością zakupionych breloczków, w tym miesiącu moja kolekcja strapków powiększyła się o dziewięć nowych przywieszek. Jak pewnie wiecie jestem fanką Rumiko Takahashi i gdy tylko widzę jakąś okazję by nabyć jakieś ciekawe gadżety z jej postaciami to nie potrafię się powstrzymać przed ich zakupem. W taki oto sposób w mojej kolekcji pojawił się InuYasha, Ataru, Ranko oraz Lum&Ten. Oczywiście na rzeczy z "To aru" również "lecę jak kot na koci miętkę". xD Gdy tylko zobaczyłam tą słodką Last Order w towarzystwie żabki oraz Imoto po prostu stwierdziłam że, muszę je mieć. Ostatnie strapki jakie znalazły się w tym podsumowaniu pochodzą z anime "Himouto Umaru-chan".

INNE : 




W tym miesiącu udało mi się zdobyć unikatowy zestaw z "Urusei Yatsura" który, był wydany z okazji 35 - lecia twórczości Rumiko Takahashi. W zestawie znajduje się teczka na dokumenty, pocztówka oraz krótka wiadomość od pani Rumiko Takahashi. 

16 komentarzy:

  1. Udany miesiąc widzę, a wydanie kolekcjonerskie Wilczych dzieci przepiękne :) Przy okazji dziękuję za odnośnik do recenzji ;) Trzeba nadrobić zaległości zakupić i zrecenzować kolejne tomy :D
    O pani z żabką już nie raz rozmawiałyśmy, tak więc odniosę się do drugiej figurki: "kluskowata" Angela jest nie dość że urocza to oryginalna. Bardzo mi się podoba takie nietypowe przedstawienie postaci. Z niecierpliwością czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ni ma za co, chętnie polecam świetne recenzje. ;) Jeśli mam być szczera to na "kluskowatą" Angele skusiłam się właśnie dzięki temu że,była dość nietypowa. :D Postaram się jak najszybciej skrobnąć jej recenzje. :)

      Usuń
  2. Te gumowe brelosie od Rumiko chyba najbardziej mi się podobają z całej notki, cudne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te gumowe breloki od Rumiko to chyba najładniejsze przywieszki z całej mojej strapków z "Rumic World". :D

      Usuń
  3. O rajuśku, jaka cudna, słodziasta Angela! *_*
    W Warszawie też już totalnie wiosennie, wczoraj nawet bez czapki chodziłam :3 Trochę szkoda, że śnieg był tak krótko, bo zawsze ładny i dzieci mają frajdę, ale jednak wolę ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Frankfurtu w tym roku zima nie zawitała. 。・゚゚・(>д<)・゚゚・。 Nawet gdy w Polsce były największe mrozy i śnieg to u nas cały czas była temperatura na plusie. Troszkę szkoda bo lubię śnieg a i miałam parę fajnych pomysłów na "zimową sesję", no cóż pocieszam się tym że, może jeszcze przyjdzie zima. U mnie dzisiaj była piękna pogada, na zewnątrz było + 15 stopni, troszkę się z tego śmieję bo dopiero styczeń a w Frankfurcie już na nowo drzewa zakwitają. Widziałam nawet parę krokusów. :D

      Usuń
    2. Paulino, aż tak bardzo chciałaś poczuć "przyjemność" przechadzania się przy -18 w poudnie?

      Usuń
    3. Chcę zimę ale nie aż z tak niską temperaturą. xD Takie - 5 i parę centymetrów śniegu by mi wystarczyło. :P

      Usuń
  4. U nas to zima przyszła, zasypała śniegiem, zamroziła tak, żeby się trochę poślizgać i połamać przy okazji a później przyszło ciepło i plucha, a teraz codziennie pizga wiatrem tak, że strach wyjść na dwór X"D szalona zima.
    Takie tam drobne opóźnienia, wrzesień a styczeń to prawie jeden miesiąc xD
    Słodkie są te maluchy, zresztą jak każdy chibik D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha. :D To może ja nie będę aż tak narzekać na plusowe temperatury. xD Czasem te "drobne" opóźnienia potrafią być wnerwiające, czekasz na figsa z utęsknieniem a tu jeszcze zanim do Ciebie dotrze zdążą mu z pięć razy datę wydania zmienić. ; - ;

      Usuń
  5. Do nas zima zawitała, nie na długo, ale zawitała. xD Moi zdecydowani faworyci z podsumowania to piękna Angela (potrzebuję w swoim życiu jej nendo) i strapek z Last Order. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również potrzebuje w swoim życiu nendo Angeli, jeszcze jakby GSC pokusiło się o nendosa Dingo to już była bym szczęśliwa. :D

      Usuń
  6. Ten breloczek Inu-Yashy jest cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak mnie boli, że Waneko nie wydało Wilczych dzieci w omnibusie, wtedy bym kupiła >:C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waneko chyba nie wydawało w ten sposób swoich mang, a może się mylę? Pewnie takie wydanie ślicznie by wyglądało. :3

      Usuń