poniedziałek, 4 lipca 2016

Podsumowanie miesiąca - czerwiec 2016 ( nur polnisch )

Lato, lato wszędzie... Gdzie jest ta piękna letnia pogoda? Czerwiec nie był dla mnie wyjątkowo dobry ,ale nie był również zły. Dotarły do mnie dwa nendosowe "święte Grale" - jej! :D Udało mi się zakupić parę nendosów, które pojawią się w przyszłym miesiącu oraz otrzymałam niezwykłą paczkę niespodziankę od mojego przyjaciela Ranalcusa, gadżety które od niego dostałam oznaczone będą literką "R". Po krótkim wstępie pragnę wam zaprezentować moje podsumowanie miesiąca.


Na zdjęciu nie ma wszystkich rzeczy

W tym zestawieniu nazbierało się 6 mangi, doujin, 2 figurki, 2 modele oraz parę innych gadżetów.


PRASÓWKA :



* "Dimension W" nr. 2 - W tym tomiku będziemy świadkami zapierającej walki Koumy i Losera, w dalszej części mangi Mira zaprzyjaźnia się z grupką "kłopotliwych" dzieci. ( Manga w j.Niemieckim ) 
* "Fake 3" - Doujinshin twórczości PeaceMarker, w środku można znaleźć ciekawą historię z słodką okularnicą w roli głównej. Niestety nie znajdziecie go na zdjęciach, zapomniałam gosfotogrfować. xD (R)
* "Iin-cho" nr. 1-5 - Manga seinen autorstwa Akikaze Shirakumo opowiadająca o szkolnej radzie uczniowskiej i ich codziennych szkolnych perypetiach. Bardzo ciekawy i intrygujący tytuł.( Manga w j. Japońskim ) (R)

FIGURKI :


Tak jak już wcześniej wspomniałam w tym miesiącu dotarły do mnie moje nendosowe "Święte Grale" a są nimi Rock i Dead z "Black Rock Shooter" ich recenzja niebawem pojawi się na blogu. Dzięki Ranalcusowi coraz bardziej wkręcam się w modelarstwo i przechodzę na ciemną stronę mocy -"śmiech" xD Jak widzicie udało mi się już złożyć model mini 4 WD "Shining Scorpion"(R),a w kolejce do poskładania czeka na mnie jeszcze Usapyon z "Youkai Watch". (R)

BRELOCZKI :


W tym miesiącu dzięki Ranalcusowi powiększyła się moja kolekcja strapków o 3 brelosie z "Youkai Watch" a także o przepiękny brelok Hanayo-chan z "Wixoss" (R).

INNE : 



W paczuszce niespodziance od Ranalcusa nie zabrakło również ciekawych gadżetów z lubianej przeze mnie serii "Wixoss". W postaci kart, plakatów, strapka i pudełeczka na karty. Dodatkowo na pierwszym - głównym zdjęciu możecie zobaczyć super uroczą "kocio-kluskę" jaką jest Jibanyan z "Youkai Watch"(R).

~ Posłowie ~ 

W najbliższym czasie na moim fanpage pojawi się informacja o "rozdawajce", już teraz pragnę was wszystkich gorąco do niej zaprosić. Do zgarnięcia będzie ten nowiusieńki strapek + paczuszka pełna słodkości. :D
Do zobaczenia w kolejnym wpisie Pozdrawiam wszystkich Serdecznie Fejwsi.

15 komentarzy:

  1. Koniecznie porób kiedyś zdjęcia kart, przepiękne ilustracje mają z tego co widzę :3
    Gratuluję wypasionego miesiąca i wyściskaj ode mnie mocno poduchę :D Wydaje się mięciuchna i stworzona do miętoszenia ;3
    Z niecierpliwością czekam też na recki nendosków ^^ Sama się waham czy polować na nendo czy na figmę BRS :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś zrobię dodatkowe zdjęcia kart, na razie niestety nie mam do tego warunków. ; ^ ; Melduję, że poducha została mocno wytulona. xD Już teraz Ci powiem bierz ich nendo bo mogą siedzieć i mają dużo świetnych dodatków. :D

      Usuń
  2. Kocia kluska wygrała wszystko!
    Gratsy za złapanie nendosków, z tego co kojarzę, to figsy z BRS są trudno dostępne i kosztują często miliony D: ale dobrze, że znalazłaś swoje Graale, mam nadzieję, że również za przyzwoitą cenę :D
    Twoja armia nendosów + nowy aparat = coraz więcej jeszcze ciekawszych zdjęć! Nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocio kluska jest chyba najlepszą rzeczą z całego podsumowanka, nie licząc oczywiśćie nendosów. xD Nie wiedziałam, że figurki z BRS chodzą za "miliony" D: Mi się je udało upolować dzięki znajomemu, który się ich pozbywał. Mam nadzieję, że nie będziesz musiała długo czekać. ^^

      Usuń
    2. Akurat te dwa nendoski można łatwo i dość tanio kupić ;)
      Ogólnie statuetki Dead Master też nie są wcale drogie, co do tej drugiej to nigdy nie sprawdzałam.

      Usuń
  3. >To Uczucie Gdy częściej widzę "siebie" na blogach znajomych niż na swoim własnym
    Moje Serce Raduje się wiedząc że moje skromne prezenty przypadły ci do gustu. Jeśli dalej tak będzie to zacznę wysyłać więcej "plastikowej heroiny" jaka są modele do składania ;3 Nowy Aparat spisuje sie super, ciesze sie ze powoli zaczynasz przechodzi na jeszcze bardziej profesjonalny poziom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tu się dziwić jesteś sławny. :D
      Oj tak i to bardzo przypadły mi do gustu. Śmiało mogę powiedzieć , że trafiłeś w 10 z tymi gadżetami. Jednym słowem wiesz co "tygryski" lubią najbardziej. - "śmiech" ^^ Plastikowa "heroina" w postaci modeli do składnia jest najlepsza! Te zdjęcia były robione jeszcze za pomocą starego aparatu, nowym jeszcze za dużo się nie bawiłam. Dopiero uczę się z niego korzystać. xD Ja też się bardzo cieszę, chciałm bym być jeszcze lepsza ale nie tylko dla siebie ale i dla was moich czytelników. (≧∇≦)/

      Usuń
  4. Nendosy śliczne, obejrzałam serię bo tak bardzo mi się podobały figurki. Ale żadnej nie mam, o okrutny losie. XD
    Dimension W chciałam kupić, ale w polskim wydaniu nie będzie fluorescencyjnych elementów, więc się obraziłam i nie biorę. Niemieckie wydania takie fajne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :D Ja też się sporo naczekałam na figurki z BRS, dopiero po trzech latach udało mi się je dorwać. Więc wiesz nic nie stoi na przeszkodzie i może los się do Ciebie uśmiechnie. ;)
      To chamstwo co zrobili z Polskim wydaniem, liczyłam na to, że pokuszą się jednak na farbę fluorescencyjną. Te plakaty które dodają do prenumerat też jakoś nie powalają. :v W Niemczech takie dodatki to "standard", które otrzymuje każdy + są ładniejsze. ^^

      Usuń
  5. Yokai Watch takie słodkie <33
    Cieszę się, że dorwałaś swoje "grale" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yokai Watch jest bardzo słodkie. (。・ω・。)ノ♡
      Dziekuję. Ja gdy o nich tylko pomyślę to cieszę się jak "dziecko". ^^

      Usuń
  6. Te nendosy są naprawdę śliczne qwq Sama kiedyś planuję je dorwać,sam fakt że mają mnóstwo dodatków mnie już kusi.Tak samo kusi mnie Chariot ale ją to bym chyba kupiła dla samych dodatków bo nie przepadam za postacią xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie przepadam z Chariot ale również chętnie kupiłam bym ją dla dodatków. xD Gorąco polecam nendoski z BRS. :D

      Usuń
  7. Moje posty podsumowujące miesiąc w tym stylu wyglądałyby za każdym razem "hej, w tym miesiącu znowu nic nowego mi nie przybyło", hahaha XD Kiedyś zbierałam mangi, teraz już nawet tego nie robię, bo zbyt obciążające jest to finansowo jak dla mnie >,< Do innych gadżetów po prostu nie mam głowy, ale strapek z rozdawajki bardzo ładny :) Pozdrawiam
    Kusonoki Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Starłam się wybrać coś takiego co każdemu mogło by przypaść do gustu, dodatkowo dla szczęśliwego zwycięzcy rozdawajki będzie słodka niespodzianka! :D
      Gorąco Pozdrawiam Fejwsi. :3

      Usuń