niedziela, 30 października 2016

Wrześniowo - Październikowe - Podsumowanie miesiąca ( nur polnisch )

W chłodne jesienne wieczory nie ma nic lepszego niż usiąść w fotelu z kubkiem gorącej herbaty i cieszyć się ciepełkiem kaloryfera... (●^∀^●)
Jesień to pora roku za, którą nie przepadam. Ciągle tylko pada, jest zimno i nic się nie chce.
Tym razem będzie podsumowanko na bogato! Prezentowane przeze mnie skarby będą zbiorem zakupów z Września i Października.


W tym miesiącu moja kolekcja powiększyła się o 8 mang, 5 figurek i 4 strapki.


PRASÓWKA :




* "Oh! My Goddess" nr. 33 - W tym tomiku Keichi i Chihiro postanawiają stworzyć motory swoich marzeń, tematem pracy nad maszyną  Keichego jest "eksplorator" a Chihiro "ekstaza". Oczywiście nie zabraknie w tym tomiku również intryg kochanych "siostrzyczek" Belldandy i paru innych wesołych sytuacji. 
* "Pakt der Yokai" nr. 12 -  Szczerze powiem, że w tym tomiku pojawił się jeden z moich ulubionych momentów w tej mandze. Natsume zostaje zamknięty w magicznym słoiku, przez co Madara ( kocur ) przybiera formę chłopca i przez pewien czas go zastępuje. ( manga w j. Niemieckim )
* "Puella Magi Madoka Magica : The Movie ~ Rebellion" nr. 3 - mangowa wersja trzeciej części filmowej trylogii "Puella Magi Madoka Magica : The Movie ~ Rebellion".
* "Re:Zero - Capital City" - mangowa wersja nowelki "Re:zero". opowiada o chłopaku imieniem Natsuki Subaru, który przenosi się do świata fantasy. Świetną recenzję tego tytułu znajdziecie tutaj. Fajnym dodatkiem do Niemieckiego wydania są specjalne arty, które możemy znaleźć pod koniec tomiku. ( manga w j. Niemieckim )
* "Śmiech w chmurach" nr. 5,6 - manga opowiada o losach trzech braci, którzy będą musieli stawić czoła budzącemu się po niemal trzystu latach legendarnemu demonowi. ( Orochiemu )
* "Yona Prinzessin der morgendämmerung" nr. 1,2 - Gdy tylko usłyszałam o tym, że Tokyopop zamierza wydać mangę "Akatsuki na Yona" piszczałam jak nastolatka na widok swojego ukochanego bożyszcza - "śmiech". xD W sumie mogłam bym wam powiedzieć dlaczego uwielbiam ten tytuł, ale gdybym się za to zabrała mógłby z tego wyjść dość przydługi tekst. Dlatego dla tych osób, które nie słyszały o tym tytule polecam świetną recenzję autorstwa Kusonoki Akane. Mogę powiedzieć, że byłam zadowolona już z samego wydania tej mangi w Niemczech, ale gdy Tokyopop zdecydowało się jeszcze bardziej dopieścić fanów, edycją specjalną z dodatkami byłam wniebowzięta! *^*
Jeśli tego jeszcze nie mówiłam to teraz to powiem Tokyopop to Najlepsze niemieckie wydawnictwo! (。・ω・。)ノ♡ ( manga w j. Niemieckim )

FIGURKI :



W tym miesiącu moje stadko nendosków powiększyło się o uroczą piloto-dziewczynkę z anime "Strike Witches", a mowa tutaj dokładnie o Lucchini . Dodatkowo w końcu udało mi się zdobyć głowę do mojego "frankenendroida", gdy tylko zauważyłam głowę Homury to rzuciłam się na nią "jak kot na rybę" xD. W tym miesiącu dotarł do mnie również petitek Sakury Miku i dwie dziewczynki z "Desktop Army"- w najbliższym czasie pojawi się ich recenzja.

STRAPKI :



Po raz kolejny zaszalałam z ilością zakupionych strapków. W tym miesiącu moja kolekcja breloków powiększyła się o strapki z  Beatrice, Rem, Ram i Subaru z serii "Re:zero" a także o Kyome Mabuchi z "Dimension W" .

INNE :



W tym miesiącu dotarła do mnie teczka na dokumenty z demonicznymi bliźniaczkami, nakładka na długopis z "To aru" i słodka poducha z Misaką Mikoto. Mini daikumra to dzieło Zin's treasure Chest. Gorąco zachęcam was do odwiedzenia jej mangowego sklepiku! (。・ω・。)


Posłowie :

Param, pam, pam - kolejne podsumowanko za mną.
Czy wy też czujecie już tą nadchodzącą magię świąt? xD

W przyszłym tygodniu pojawi się recenzja nendosków z "Black Rock Shooter".
Ja się pytam dlaczego żadna firma figurkowa nie zrobiła jeszcze figsa Yony? Toż to skandal! Taka fajna postać a nie dostała ani jednej figurki. 。・゚゚・(>д<)・゚゚・。 



6 komentarzy:

  1. Z tego wszystkiego najbardziej rozpływam się chyba nad tą petitką *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta Sakurcia jest naprawdę ładna, jeśli to ją masz na myśli. :D

      Usuń
  2. Ło, w końcu znalazłaś głowę XD! Btw urocze to kimonko
    Jesień to zło, znaczy jakby nadal świeciło słońce i była 'polska złota jesień', to fajno, ale jak tak pada i pada to jedyne, na co mam ochotę, to zgnić w kącie X"D.
    Oj, Yona raczej figurki nie dostanie, raczej już trochę za późno na nią :< czasem zdarza się GSC obudzić kilka lat później, no ale zobaczymy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w końcu znalazłam głowę, co nie było wcale takie proste. ^^ Mam podobnie, jesienią to najchętniej owinęłam bym się kocem i nie wychodziłam bym z domu. xD
      Zawsze jest nadzieja, nendosa Horo wypuścili po tylu latach to może kiedyś przypomną sobie o Yonie. <3

      Usuń
  3. Ile dobra, jakie bogactwa!
    Tak bardzo zazdroszczę Natsume! Ja ciągle czekam na polskie wydanie, chociaż ze wszystkich stron atakują mnie w sklepach tomiki i inne dodatki w związku z nowym sezonem. T.T
    Breloki cudowne, Beatrice najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym chciała zobaczyć kiedyś Polskie wydanie Natsume, ale może nie nie jest to jakieś odległe marzenie. W końcu Waneko niedawno wydało "W stronę lasu świetlików". Może próbowali wybadać tak rynek pod Natsume? ^^
      Atakują te gadżety oj atakują. xD

      Usuń